Post by greatringfimocock on Mar 5, 2022 2:55:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ludo King™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ludo King™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Ludo King™ 2022 version ▞▞▞
Te veel advertenties Lag
Dus spel is gewoon een geluksspel, maar een ding dat ik wil voorstellen is spel k time jo msg inbox hota h usme Gali bhi hona chahiye
Het is een heel goed spel bedankt maar probeer de toevoegingen te verminderen ....
goed
Leuk spel alleen zitten er heel veel bugs in. En ook de codes werken niet dus kan niet met vrienden spelen.
Da is heel luek
Het is een heel interessant spel, maar er zijn enkele verbindingsproblemen met de server in dit spel
Ludo King™ Stol ustida trj
Ludo King™ Board rrjd
Je verdient geen 1 ster. Je server is zo slecht dat hij geen verbinding maakt en je krijgt niet gratis internet als je updates verstuurt. Wat is het nut van updaten als uw server niet werkt 😡😡😡
Ok .... Spel is cheat in bot. Altijd .... dobbelstenen in 1 ... Andere keer wil ik 1 ... Op dat moment ... Altijd zijn 6 en 5 Dus dit spel is vals spelen.. Ik haat het spel
Beste spel ooit ik vond het geweldig. Wanneer ik ooit een ludo-game installeer, is er geen optie voor slang en ladder, maar in deze game is er een optie voor slang en ladder.❤️❤️
Zeer geld minded spel. Ernstig. Wil je voor meer dan 100 munten spelen MET vrienden Koop de game vooral tijdens deze covid-pandemie waar mensen niet zoveel kunnen verdienen. Deze mensen hebben besloten om de inzet te verhogen. Wauw. Je hebt het verprutst
De buddy-functie werkt niet meer
Leuk spel en andere mensen chatten het is niet correct dus... Maar verder is het een heel leuk spel 👍🙂🙂🙂
geweldig spel. Mens erger je niet maar dan digitaal
Er staat dat je ook nog een AD-Vrije versie heb!! Maar wat ik ook doe het lukt me niet. Ik wil graag voor betalen. Heb het er graag voor over.Maar hoe doe ik dat dan? Zou graag een antwoord hebben op mijn gestelde vraag?
Dit is klote..ik vond dit spel geweldig, maar nu kun je geen grote weddenschappen meer maken tegen vrienden zonder de koningspas
Breng de missie terug voor de kaart, de game is veel te saai zonder de missie
Na de update kunnen we niet chatten als we niet inloggen met fb . Het is helemaal frustrerend
Het spel is van te voren al ingecalculeerd. We zijn erachter gekomen dat we van te voren de zetten al weten in situaties..
Spel is goed, maar het spelbeleid is dat je bij één spelerverwijzing 15000 munten krijgt, maar dit is helemaal nep
Het is te erg. Verspil je tijd. Veel advertenties bij elke klik. Te veel
Top spelletjes
👍👍👍👍👍
Enorm teleurstellend. VERSPIL JE TIJD NIET!! Het spel is niet willekeurig of gebaseerd op geluk zoals het zou moeten zijn. Het is zwaar gecodeerd en enorm frustrerend. Het gebruikte algoritme is niet willekeurig zoals de ontwikkelaars suggereren, dit is heel duidelijk kort nadat je begint met spelen.
Het is een zeer goede manier van entertainment, soms winnen we soms verliezen, maar het is erg leuk om dit spel te spelen
Ik vind dit spel niet leuk omdat ik een wedstrijd met mijn vrienden wil spelen, maar ik kan het niet omdat dit spel me automatisch inloggen vertelt en mijn vrienden zeggen dat ik moet meedoen, maar dat kan ik niet, dat is de reden waarom ik het niet leuk vind dit spel
Paper.io 3D Spillehall hgfj
Ik vind louk goed goed goed
Leuk om te spelen maar vervelend dat de mist van de spellen wordt gewonnen door de speler met de hoogste munten of uit India. Een beetje langzamer dan andere versies die bestaan.
Ludo King™ போர்டு nmv
Ludo King™ બોર્ડ rif
Dit spel brengt vreugde en frisheid in onze geest. Dit vind ik dus erg leuk. Dit spel is super om de tijd te doden. 😊😊😋😎
Verslavend
Verspilde game ik dacht dat het interessant is als ik aan het spelen ben, maar uiteindelijk is het gunstig voor de tegenstander Slechte ervaring Slechte game ik haat deze game vanaf nu ..... Echt een verspilling van game dit is mijn tweede keer recensie nooit veranderen het is gunstig om te openen speler zo'n slechtste ervaring ...
Deze game is geweldig, maar waarom kan ik daar niet op inloggen😢maar deze game is geweldig, dan geef ik je drie sterren
hiel leuk
geweldig
Ik hou niet van nieuwe update, speciaal aangepaste chat is uitgeschakeld zonder aanmelding via fb. Aangepaste chat moet ook open zijn zonder fb-login. Verplicht geen fb-login voor actieve aangepaste chat.
Je moet de juiste oproep doen om aangepaste chat voor willekeurige gebruikers te verwijderen, dus alleen echte spelers kunnen n chat spelen in plaats van goedkope gebruikers 👍🏻 harde beslissing maar goede
Dit spel is bevooroordeeld en oneerlijk, er is geen strategie voor vooraf bepaalde dobbelstenen. Als iemand het zeker zegt, noem ik je een leugenaar. Ik heb meer dan 150 spellen gespeeld en ik kan bevestigen dat dit spel je vaker ellendig zal maken dan niet. in ongeveer 20 tot 25 spellen lijkt het spel de speler de voorkeur te geven boven de tegenstander, zelfs als je zonder strategie speelt en al je vier stukken op het bord hebt en buiten veilige punten, kan je tegenstander het niet terugsturen naar het begin hoe hard ze ook proberen.
Ludo wereld
Alles is goed, maar advertenties worden niet geladen en er wordt altijd een foutmelding weergegeven. Ik kan geen advertenties bekijken om voordelen te krijgen
Slecht spel!!! Ik had mijn munt verzameld. Is ineens weg... Verdomme game
Telkens wanneer ik een melding krijg van mijn buddy om lid te worden van de kamer, klik ik erop, maar hij opent nooit in de kamer, ook krijg ik niets in 'buddy-verzoeken'
Bedankt di en ik weet dat ik hetzelfde of anders zal hebben dan de markttrends van Bharat Nagar voor meer dan blij voor het gebruik of de eerste tijd willen we de beste tijd kyu Kam kanselier Merkel de m en uw bedrijf naar de Bharat Nagar-markt in Brentwood, Californië en jouw bedrijf naar de Bharat Nagar-markt in Brentwood, Californië en ik kijk naar de Bharat Nagar-markt in Brentwood, Californië, oké met die mammand Mama Tina's en ik kijk naar de Bharat Nagar-markt in Brentwood, Californië. Ik hou zoveel van je