Post by greatringfimocock on Mar 5, 2022 2:31:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Forces - Running Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic Forces - Running Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Sonic Forces - Running Battle 2022 version ▞▞▞
Jeg installerede spillet, og jeg lavede alle opdateringerne, men det virker ikke. den starter ikke engang
god tidsfordriv
Det er en god app, bare e.x.es er der ikke, så tilføj dem, da jeg kan lide e.x.es
De er tæt på det, du får ikke engang noget, du skal bare vente og vente aldrig nogensinde få dine ting, fordi du får en, og så får du aldrig mere, siden som om du skal vente på det, og så får du aldrig fat i det og det er min klage
Hej, jeg elsker virkelig dette spil, og pls tilføj nogle karakterer som hyper sonic, super classic sonic, hyper classic sonic, doctor robotnik og pls tilføj nogle flere nye kister og tilføj i øvrigt super sølv det er det, jeg bedømmer det til 5, fordi det er min fav-spil og pls fix super sonic-fejlen tak.
Sjovt spil. Hvert spil går hurtigt mindre end et min. Du kan gratis rulle og behøver ikke at bruge penge. Eller hvis du ikke vil male, kan du bare betale for materialer i spillet
Spillet går langsommere med mange fælder på skærmen, karaktererne er ubalancerede, og det tager lang tid at samle expen for karakterer. Du opgraderer Charmy 100 gange, før du får 1 til Shadow. Konstant ramt bagfra, men stadig på sidstepladsen, og for at afslutte, hvis din telefon er lavt strømforbrug og lukker appen, mens en kamp indlæses, vil du miste en stor del af point. Solid grafik og god forbindelse, selvom kampene nogle gange kan blive kedelige og overvældende frustrerende, når spillere skyder gennem dine fælder, og du bliver ramt af usynlige genstande.
Jeg kan godt lide SoNiC
Jeg er helt vild med dette spil, intet dårligt ved det, nogle anmeldelser siger, at infinite er overmandet, men det er en perfekt måde at sætte en ny karakterliste på, mephiles og neo metal sonic er de næste udfordrere, jeg gerne vil se, fortsæt det gode arbejde
Tails vault-animation er så irriterende. Fjern det, vi ved alle, hvad det gør. Støt venligst hul-punch-skærme og 90-120fps ville også være rart.
Sonic Forces - Running Battle Avontuur eaf
Not gonna lie chief annoncen var temmelig dum, selvom du kan tjene penge på den måde, den er temmelig halt og får dig ikke rigtig til at downloade appen, den ting du for det meste vil gøre er at besøge den ved et uheld.Hvælvingen har heller ikke rigtig noget, selvom spillet jeg indrømmer var ret sjovt det er simpelt men ja... Det er sjovt
Tilføj individuelle trofæer, så karakterer med lave trofæer er nemmere også jeg genvinder dette, da det er umuligt at få 1. pladsen, som jeg glemte at få 1. for at kvalificere min belønning, jeg har kun fået 1/3 vending 1. for at kvalificere sig til det måske skulle det være 1. eller 2. pladsen er også buff super sonic, så skjulte streg dræner ikke længere ringe. Jeg får en 4. plads ud af 0 ring på grund af bindestreg, det giver ingen fordel i betragtning af forsinkelsen!
Infinite ødelagde spillet. Det er imppssibke at have det sjovt længere. Udviklere bliver bare ved med at tilføje flere og flere overmandede karakterer og derefter trykke på dig for at betale for at vinde. Nej tak.
Jeg tror, at dette spil ikke understøtter den seneste Samsung-opdatering. Siden jeg fik det, ville spillet enten falde meget i frames eller crashe, før løbet starter
dette fik mig til at købe sonic forces! tak!
Jeg elsker stilen er virkelig fantastisk, og nummeret har været fantastisk, siden det første afsnit blev lavet i angola, det er fantastisk arbejde sonic 😎😎😎😎😄😎😎😎😎😉😉😉😉😉😉😉😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
Sonic Forces - Running Battle სათავგადასავლო zohm
Nå det er godt fantastisk men....Sega kan du venligst sætte en speciel hale på ræven som f.eks. cyborg tails ræven fra sonic lost world
Det er for de fejl, de skal rettes nu.
Ret godt. Det er nemt at lære kontrollerne og blive god til det. Kampene er pænt genereret, og normalt er modstanderne lige. Hvad jeg ikke kan lide, er hvor sjældent du kan få kort til nye karakterer, eller endda dem du allerede ejer. Selv når de ikke skal være sjældne. Jeg får for det meste kort til Classic Sonic, Tails og Sonic og knap nogen til Knuckles og Amy for eksempel.
Sonic Forces - Running Battle სათავგადასავლო wnfq
Annoncer efter hvert løb og derefter annoncer, når du vil fordoble dine kister, etaper er gentagne. FOR MANGE ANNONCER, SPILD AF TID! DU BRUGER MERE TID PÅ AT SE ANNONCER. SPILLER SPILLET. Tak fordi du ødelagde spillet og bogstaveligt talt gør alt hvad du kan for at få mig til ikke at spille, det besejrer på en måde formålet med at lave et spil!
Folk hacker. Trash trofæ system. Nonsensisk forsinkelse, uretfærdige modstandskampe. Karakterer er hurtigere end dig. Det viser spillernes hastighed på karaktervalg, men en løber med mindre hastighed ender med at være hurtigere end en anden med mere hastighed, selv når de har 100 ringe. Ret dette sludder.
Det er en god idé. Jeg elsker at køre en løber mod rigtige modstandere, men det er der. mange. annoncer. Efter hvert løb er der en annonce på 25 sekunder. Jeg forstår måske det efter hver fjerde eller deromkring, men at have en reklame efter hvert løb har afblæst mig fra dette spil, hvilket er en skam, fordi det er et rigtig godt spil.
Dette spil er fantastisk!!! når jeg spiller dette spil, behøver jeg ikke at slibe for at få eggman. Nu spiller jeg kun på ham, fordi det er mit yndlingskort i hele spillet men det er ikke altid, jeg sommetider søger efter at få super sjældne kort, så jeg har en chance for at få nogle flere eggman-kort, så jeg kan maks. Og forhåbentlig kan jeg få ham til niveau 6 før. Dette spil er fantastisk, fortsæt det gode arbejde!!!
Game bliver ved med at tage race point ved at køre løbet uden at jeg spiller. Så får jeg aldrig svar, hjælp eller mine racepoint tilbage, når jeg rapporterer det. Godt spil, men det her skal man tage med, måske så er det et bedre værd. Lige opdateret og intet har ændret sig. Alligevel vurderer jeg det til et 1 ⭐ spil
GG dette er det bedste sonic spil, jeg har spillet i lang tid
Sonic Forces - SEGA Laufspiele Abenteuer uxl
Sonic Forces - Running Battle Macəra uey
Jeg giver det ikke en højere vurdering, før I løser forbindelsesproblemerne
Elsker måden du kan løbe på 🏃 men stedet jeg alt fik er 🙎 for et sted, og jeg hader det, kan du lade os løbe lidt hurtigere.
De plejede at bruge annoncer til at få bonusser. Ønskede du ikke annoncer? Ingen bonusser. Ikke noget særligt. Men de tilføjede tvungne annoncer efter hvert løb for nylig. Det bliver dårligt, og jeg er ved at afinstallere spillet.
Har et problem med dette spil, hver gang en spiller løber ind i en barriere, bliver de aldrig rigtig langsommere af det, venligst ret dette. Og dårligt vurdere og rapportere andre problemer.
Jeg elsker dette spil. Det er konkurrencedygtigt tempelløb med din yndlings. Karakterer
Spillet er fantastisk, men nåede mig til 5000 for elitestatus, og da den nye sæson startede, blev jeg sat tilbage til 4000, hvilket får mig til at føle, at jeg spilder min tid med at spille spillet.
Jeg synes det er flot
Det halter alt for meget til det punkt, at det ikke kan spilles. Jeg var til sidst ved at få 1. pladsen, så halter det, og jeg endte med at ende på 4. pladsen. Men for det meste fungerer det fint. Det nye sonic colors map er uspilleligt, hvad der ser ud til at være, hver gang jeg har spillet det, det halter alt for meget til det punkt, hvor jeg ikke engang kan spille ordentligt, så jeg er bare automatisk 4.
My Cooking: Chef Fever Games Arcade iav
Der er en voldsom mængde af annoncer og pop-ups for at købe ting. Haler, der stopper dig efter kampen for at smide ting i en boks, gør tingene endnu værre. At han gjorde det, ville ikke være så generende, som det er, hvis der ikke var så mange annoncer, men her er vi.