Post by ozboynbikabec on Feb 6, 2022 22:37:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen de bron ▞▞▞
▞▞▞ Home Design: House Decor Makeover 2022 version ▞▞▞
من هنوز دانلود نکردم اما امیدوارم که خوب باشه چون اینترنتم را مصرف کردم امیدوارم خوب خوب باشه 👎👍
Meneer, geef me alsjeblieft veel geld
Ik hou van dit spel. Maar ik heb net een pakket gekocht en niet ontvangen. Wat is daar mee aan de hand? Ik nam mijn geld echter geen probleem
ホームデザイン-ドリームハウスデザイナー パズル waro
Het was leuk, maar bevatte een heel gekke hoeveelheid advertenties
De spellen zijn geweldig en ik zou het 5 sterren geven als het niet voor alle advertenties was. Ik vind een paar advertenties niet erg, maar het aantal advertenties in dit spel is overdreven, je moet na elk level een advertentie bekijken.
Best goed erg leuk maar veel advertenties
Deze gema is geweldig 👌 Ik weet dat deze gema geweldig is geweldig 💖💖💖
Ik geef het een cijfer 1 omdat het saai is
verveelde me
ADDSSSSSS
Leuke game verlamd door irritante advertentieplaatsingen. De meeste match 3-spellen hebben advertenties tussen de wedstrijden. Homescapes heeft bijvoorbeeld ongeveer één op de drie tot vijf wedstrijden. Dit app? Stuurt u een advertentie, zelfs in vliegtuigmodus, terwijl het uw doel scoort, dus u moet uw eigen munten bekijken of afsnijden. Verraderlijk. Download dit niet als je het spel echt wilt spelen. Als je advertenties wilt bekijken, is dat perfect.
Home Design: House Decor Makeover Puzzle yedx
subrang ganda nitong larong tohhhhhhhhhh
Een spel gebaseerd op het matchen van 3 of a kind & ontwerpen. Aangenaam, gewoon een ontspannende manier om wat tijd te verbranden tijdens uw vrije momenten van uw dag. Niet te veel hulpmiddelen, om echt over te klagen, en geen geld nodig om te spelen, of pop-ups. 4 sterren gegeven.
Rush Royale: Tower Defense TD Strategie chu
Dit is echt goed, maar het is niet snel te downloaden, maar het is ok
Ik vind het echt een leuk spel
Leuke jongen
ik hou van dit spel
Tot nu toe geniet ik van het spel, ik vind het geweldig dat ik decoraties kan kiezen en ze kan plaatsen..
Volledige advertentie, irritante puzzels. Vreselijk
Ik hou van het spel en het duurt te lang
Goed spel tot nu toe
Een leuk spel met veel kansen om geld te verdienen
Ik ben zo moe van deze stomme match 3-games die zich voordoen als ontwerpgames, en dat is wat ik eigenlijk wil dat gameplay is.
Home Design: House Decor Makeover Puzzle mbj
Dit spel is saai
Het is best geweldig
Ik wil geen ADS
Echt leuk spel zeker spelen
Design d'intérieur - Dream House Designer Réflexion gor
Het is een slechtste game die ik ooit heb gezien, installeer het niet ... Backwaz🤬
Ik geniet van het spel, maar op een bepaald moment moet je bepaalde niveaus keer op keer spelen, tenzij je een pakket wilt kopen dat waanzinnig geprijsd is, zo niet, dan zit je dagen op dat niveau vast en ik ben vrij zeker dat ze me een algemeen bericht terug zullen sturen waarin staat dat het ons spijt dat je problemen hebt met deze yada yada en dat is geweldig, maar tenzij je er iets aan gaat doen, verlaag dan je prijzen niet man het zou veel leuker zijn
deze game is perfect, maar als je er meer kamers in hebt, zal dat veel cooler zijn👌👌👍👍
Het is leuk, maar de prijs en zo is echt stom, het zou leuker zijn als het ongeveer 100 dollar was, het is nog steeds een heel goede app, maar de prijs is wat ik niet leuk vind 👑
Voltooi een level en het gaat niet vooruit, heel irritant herhaal ad nauseam
Super leuk spel
Prachtig ....unlil 342 level...dan..je moet betalen...anders is het onmogelijk om het level te halen....en ga zo door....dus we nemen een ander spel dan voor de lol 🙂 Ik ben bereid om naar advertenties te kijken..maar niet zo gek om te betalen ...en om de advertenties te bekijken. Dank u.
ik hou van
Geweldig spel.. leuk en interessant probeer het, je zult ervan genieten. 👍
Dit is een spel waarin je je huis kunt ontwerpen.
Niet slecht
Het wordt na een tijdje vervelend, ook veel advertenties
heel stom wil het woord moeilijker
Advertenties laden niet kan daarom geen extra geld krijgen, afgezien daarvan is het een leuk spel
Erg leuk spel aanrader...dus spelen..veel plezier
Het is een goed spel. Ik speel het graag om mijn gedachten af te leiden. Al met al is het gewoon een geweldige manier om jezelf te kalmeren en is het erg interactief.